Mohahah bloggrape! ^^

Merhaba alla!! Medan ordinarie idioten sitter på toaletten och klämmer som vanligt passar jag, Ferie-Bakterie, på att ta över spakarna, mohaha! Om ni bara visste vilket helvete jag ställt till med de senaste dagarna, ojoj vad jag är bra!!

Jag mötte den där blekfisen första gången för en vecka sedan på mitt vanliga hak i Alanya. Gissa om jag blev glad när den där svennen dök upp och beställde kycklingkebab, för i den hade jag och alla mina släktingar precis slagit oss till ro och börjat jäsa i. Ni ska veta att jag väljer mina offer med största noggranhet och den här snubbens immunförsvar knäckte jag på mindre än två dagar, new record haha!

I detta nu håller mina pöjkar på som bäst att bryta ner den lilla uns av livsgnista han har kvar :) :)

Argh.. nu kommer han igen.. får jag chansen sväljer jag er med hull och hår!

Güle güle!

Kommentarer
Postat av: Jens

Hahahahaha

2010-09-04 @ 02:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0