inför Götaholm

Bloggarnas krig eller vad skall man kalla det? Hehe! Hur som haver drabbar kroken och GBK samman på torsdag för andra gången i år. Tyvärr medverkade jag inte i det första mötet, men jag har hört att det var en jämn historia och vad som helst kan således hända i övermorgon. Personligen vet jag väldigt lite om dem, men de verkar ha en stor trupp och en vass anfallare som ligger högt i skytteligan. Jag vill (som vanligt) höja ett varningens finger då GBK har väldigt mycket att spela för och de kommer inte vila förens dem är döda. Rykten säger att de dessutom har en mycket aktiv felsägare, det kan bli intressant om man får höra något :P

Som John konstaterade i vår gästboken ställer Olskroken upp med en löjligt stark uppställning bestående av dessa herrar:


Linne
---
Staffan
Bengtsson
Anders
David
---
Höljer (C)
Karlsson
Jens
Dahl
---
Söder
Öster
_________
Blomster
Hansson
Ralph
Wernersson
Thorsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0