I egna tankar...

Sitter här och laddar upp inför kvällens match mot Västkusten genom att trycka i mig en ölkorv och lyssna på "Denver - the last dinosaur". Skall vi bryta den dåliga trenden idag? Jag hoppas verkligen det för det finns inte mycket som suger så mycket som att blogga om en förlust. Påtal om förlust så har jag tänkt lite på Bergum-matchen. Även om de var bättre den gången var de definitivt inte 5-0 bättre. En annan sak jag undrar över är om de vunnit alla sina hemmamatcher på WO pga att motståndet inte hittat dit eller villat bort sig? Det var seriöst inte dåligt långt dit ut. Jag slår vad om att det var längre bort än min gammelfarfar någonsin reste... jaja nog om dem. Ikväll behöver vi verkligen en vinst för självförtroendets skull, även om vi redan säkrat en plats i 6:an även nästa år. Inte heller vore det helt fel om mr. dreadlocks fick stanna och blogga om 6A och felsägarn även i fortsättningen! komigen nu kroken, snälla vinst!  

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hoppas nu det går vägen! :)

2010-09-30 @ 19:00:52
Postat av: Rasta #6

Lycka till! Vinn idag så blir det garanterat mer bloggande i 6A nästa säsong ;-)

2010-09-30 @ 19:16:59
URL: http://gotaholmaren.blogg.se/
Postat av: Staffan

Ser fram emot detta Rasta! :)

2010-09-30 @ 23:20:47
Postat av: westman

långt till bergum? har ni mött lekstorp borta än då? ta med lunchlåda isf om det var långt till oss :-)

2010-10-04 @ 21:38:53
Postat av: Staffan

Hehe, vi möter dem på fredag. Jo jag har varit där förut, ruggigt långt bort det med får man allt säga :)

2010-10-04 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0