Nämen sedär!

Det var längesen det blev ett inlägg nu och anledningen till det är att jag har extremt mycket att göra i skolan just nu och hinner således inte skriva här. Dessutom saknas referatet från Elisedalmatchen, men med tanke på vilken otroligt usel insats vi gjorde i den matchen (plus att det har gått en tid nu) så låter jag bli att skriva ett sådant.

Serien är nu över för i år och vi i Olskroken kan vara glada över att vi plockade tillräckligt med poäng på den första säsongshälften för att klara en femteplacering. I de sista matcherna har laget inte presterat på den nivån som krävs i div6 och jag är tacksam för att det nu är över så vi kan samla oss och skärpa till oss tills serien åter drar igång. 

Olika rykten florerar i 6A gällande övergångar och tränarbyten. I vårt läger är det ännu oklart hur saker och ting kommer se ut nästa säsong, men jag vill passa på att uppmana duktiga spelare med erfarenhet från div6 spel eller högre att ta chansen och komma och träna med oss! Vi behöver definitivt unga fräscha spelare, men även rutinerade vargar är välkomna. Vi är ett gott gäng gubbar med mycket humor. Vi har vår bas på Överåsvallen som ligger centralt belägen i närheten av redbergsplatsen och stan.

PS. Förhoppningsvis kommer jag ha mer tid över senare för att hålla bloggen uppdaterad. På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Dajja

Väl jobbat med bloggen, nu får den väl vila lite under vintern.

Svårt att hålla samma tempo som Dalla i Fiskebäck!

2010-10-26 @ 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0