Cup/Träning 14/8

En träning som jag själv inte kunde medverka på då jag spelade en 7-mannacup (med gamla bolltrollare) nere på Heden.. något som jag av flera anledningar kom att ångra bittert. För det första var det otroligt grisig fotboll och jag fick bland annat en spark på knät och ankeln som jeopardisar min medverkan på onsdagens match mot Öjersjö. För det andra så hade jag inte räknat med sol, och efter 8-9h var jag röd som en kokt kräfta, dränkt i röd målarfärg, med röda kläder. Men nog om det.

Träningen: Imponerande 8 gubbar, plus en krasslig tränare spelade 2 mot 2 och 4 mot 4 på ett mål innan krokmatchen. Martin Dahl comebackade och vann tillsammans med Knoop, David och Höljer en träningspoäng. Grattis till den gubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0